Aniołowie

wtorek, 16 lipca 2013

Króciutko

Czas szybko leci mamy juz połowe lipca. Próbuje sie dodzwonic do Olsztyna i umówić Miłosza na pierwszą wizyte w celu rozpoczęcia terapii Johansena niestety chyba nie mam szczescia bo albo nikt nie odbiera albo telefony wyłaczone. A tak mi zalezy zeby wizyta odbyła sie w sierpniu póki mąż bedzie w domu. Chyba sie załamie jak mi powiedzą ze juz nie ma terminów.

Dziś dostałam rozpiskę jak ćwiczyć z Miłoszem w domu integrację sensoryczną. Skopiuje tutaj może komuś się też to przyda. Musicie sobie to powiększyć nie umiem inaczej..moze przez ból zatrutego wczoraj zeba chyba zwariuje, czy to w ogóle powinno boleć? Coś czuje ze noc nie przespana mnie czeka..Nawet leki nie daja rady




O ile Miłosz jest bardzo niechętny wszelkim ćwiczeniom w domu o tyle bardzo pilnie ćwiczy logopedię :D. Jak spotkam po wakacjach logopede Milosza to bede mogła szczerze powiedziec ze bardzo się starał..Chyba nie mówiłam mój mały informatyk powoli rozpracował komputer i zasadę ruchu myszką. Odkąd sie tego naumiał nieustannie chce okupować kompa. Wyobrazcie sobie te krzyki dzieci w kolejce do sprzetu..No ale bardzo polecam wam pewną stronę logopedyczną. Kraina dzwięku . Do końca lipca bodajże jest całkowicie za darmo. Niestety potem chyba bedzie płatna, juz się boję bo Miłosz ją pokochał. Bardzo duzy wybór wyrazów dzwiekonasladowczych, proste zadania ćwiczące rózne sfery rozwoju. No po prostu rewelacja. Zajrzyjcie koniecznie. Co najwazniejsze Milosz poznał dzieki temu programowi wiele sprzetów, owoców, do tego rozwija myslenie logiczne. Dla nas rewelka. Cwiczy tez precyzję bo trzeba czasem klikać i namierzać małe elementy. 

4 komentarze:

  1. ktotomowi.pl , to super stronka z ćwiczeniami logopedycznymi , polecam, ćwiczę ze swoim małym.

    OdpowiedzUsuń
  2. Moze jeszcze taka stronka Wam się przyda: mimowa.pl
    Pozdrowienia!

    OdpowiedzUsuń
  3. Ten komentarz został usunięty przez administratora bloga.

    OdpowiedzUsuń