Aniołowie

niedziela, 29 marca 2015

Uwierzyć w cud

Chcę podziekować blogowi Dzielny Franek za wsparcie apelu Miłoszka dotyczacego zbiórki pieniędzy na jego wyjazd na turnus rehabilitacyjny do Jaworzynki. Franek z Miłoszem ostatnio wyjątkowo podobnie dzielą swój los..autyzm, padaczka..tarczyca..Nawet wspólnie we wtorek "umówili" się na eeg. Trzymamy więc mocno kciuki za oboje chłopaków

Nie wiem dlaczego wpłaciłam zaliczkę na ten turnus rzecz jasna z subkonta Miłoszka. Byłam pewna że dostaniemy dofinansowanie z Pferonu. Nie brałam pod uwagę odmowy. Nie sądziłam że to w ogóle mozliwe. Naiwna jestem, prawda? Miłosz nigdy nie był na turnusie., W naszym rejonie nie ma mozliwości nawet prywatnej terapii ponieważ zwyczajnie ich nie ma. Wszędzie trzeba dojezdzać po sto km. Turnus miał być okazją oderwania się od rutyny, zmianą klimatu dla wiecznie chorego osłabionego synka, miał być swoistą wskazówką do dalszej pracy.
Niestety życie jak zwykle postanowiło nam dokopać. W tym roku powiat Iławski nie ma w ogóle dofinansowań do turnusów. No po cóż dokładać tym "bogatym" rodzicom..? Bogatym w choroby, wizyty lekarskie, terapie..szpitale. Turnus to bagatela..koszt 4400zł. Jeden z tańszych na rynku. Nie wspominając że brat Miłosza ma również autyzm tylko wysokofunkcjonujący i nawet nie śmiałam składać wniosku również na niego bo koszt wzrósłby o ok 2000zł ;(
Tłumaczyłam Agnieszce że już nie ma sensu walczyć. Ona uparta jak koza, wierzy w cuda. Tyle dzieci w Polsce potrzebujących pomocy. I my gdzieś tam..na szarym końcu. Jednak zapaliła we mnie iskrę nadziei, może jednak znajdzie się ktoś kto zechce pomóc Miłoszowi.


Pomóc Miłoszowi i Mateuszowi można wpłacając darowiznę 
Fundacja Pomocy Osobom Niepełnosprawnym „Słoneczko”
Stawnica 33, 77-400 Złotów
SBL Zakrzewo

Nr Konta 89 8944 0003 0000 2088 2000 0010

z dopiskiem
„Na leczenie i rehabilitację Miłosza i Mateusza Kordella 418/K"

Wpłaty zagraniczne w euro: kod SWIFT(BIC):
GBW CPL PP, 76 8944 0003 0000 2088 2000 0050
Wpłaty zagraniczne w USD: kod SWIFT(BIC):
GBW CPL PP, 97 8944 0003 0000 2088 2000 0060

Na allegro odbywają się także aukcje charytatywne na rzecz Miłosza. Szukamy także jakichkolwiek rzeczy do wystawienia na licytację. AUKCJE

Czas na dokonanie wpłaty 3400zł mamy mniej więcej do końca czerwca. Więc jesli jednak ktoś zechce nas wspomóc...to serdecznie dziękujemy. 



2 komentarze:

  1. Uda się, Kasiu. Bardzo w to wierzę. Jest wielu fantastycznych ludzi gotowych do pomocy.
    Mi nie dziękuj, nam tyle razy podano rękę, że mamy dozgonny dług do spłacenia.
    Głowa do góry, razem damy radę :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja tez wierze w Was dziewczyny.
    I trzymam mocno kciuki :-)

    OdpowiedzUsuń