Aniołowie

poniedziałek, 29 października 2012

troche radości i trochę smutku

od czego by tu zacząć? do wesołych czy smutnych wiadomości? chyba zacznę od tej smutnej.
Odebralam wyniki badania słuchu metodą Bera. Wynik wykazał głeboki niedosłuch, praktycznie głuchotę ucha prawego:( Jest prawdopodobne że uszko niedosłyszy przez długotrwałe zapalenie i zbierającej się w nim wody i oby tak było, bo naprawdę mam już dość złych wiadomości. Odebrałąm tez wynik badania chorób metablicznych badanie wykazało duze stęzenie kwasu hipurowego, bóg raczy wiedziec co to jest bo mój pediatra nigdy nie słyszał, konsultuje sie juz z drugim lekarzem który nas oświeci co to za cudak znów sie znalazł w organizmie mojego dzieciaczka.

Dobre wiadomości to takie że dziś po raz pierwszy Miłosz poszedł bez płaczu do przedszkola. Po przebraniu go w ciuszki szkolne pobiegł sam wprost na swoją salę, do tej pory zbieram szczeke z podłogi. Pózniej dowiedziałam się że przepieknie wspólpracował,w ogóle nie płakał, tylko obiadu nie chciał i była mała awantura. 
Po obiedzie w przedszkolu odbyło sie pasowanie maluchów w naszym przedszkolu na Przedszkolaka. Miłoszowi nie bardzo to przypadło do gustu bowiem jak nas zobaczył myslał że już idziemy do domku, a tu kazano mu zostać na sali i pozować do zdjęć:D

                         Gdzie mi tu z tym wielkim ołówkiem!!!
                                                     

No dobra tatę możecie pasować


Ooo  odcisk kciuka zostawię bardzo chętnie


A to mój ukochany tatuś, z paskudna żabą kazali mi ją nosić feeee


Ceremonia pasowania przebiegła szybko i sprawnie. Miłosz chyba zaczyna rozumieć że musi tam chodzić, jednak wola jak nas widzi pójścia do domku zwycięża. 
Na koniec dnia odbyliśmy daleką podróz do psychiatry na odbębnienie pokazówki że bylismy na kontroli, wizyta bagatelka trwała 3 minuty a dojazd do niego 4godziny. Echhh moglam zadzwonic i mu opowiedziec haha, Dostaliśmy od niego 6tke za postepy:D


13 komentarzy:

  1. Kasia!
    U nas ucho prawe niedosłuch umiarkowany z tej samej przyczyny- walczymy z płynem już blisko rok! Ale jest cholernie natrętny i wciąż wraca!
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. hej, własnie czytałam o tym troszke i mam nadzieje ze u nas to coś błachego moge sie połudzic co nie? echh, zdrówka dla was

      Usuń
  2. Kasiu, nt wyników ABR i tympanometrii napisałam Ci dzis już trochę.
    Idź z Miloszek jak najszybciej do lekarza, żeby zacząć leczenie ucha. Słuch wróci i już:)
    Buziaki i glowa do góry:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nie powiem zebys mnie nie uspokoiła, choć w głowie i tak roją sie czarne scenariusze, dziekuje ze zapytałaś

      Usuń
  3. Na szczęście uszko można naprawić. Ja też w dzieciństwie po jakimś choróbsku ogłuchłam, a dziś słuch mam nadwrażliwy...
    Brawo dla przedszkolaka za dzielność. U nas czarne chmury się zbierają, bo Piotrek ,po tygodniowej nieobecności w przedszkolu, zaczął popychać dzieci. Taką sobie wybrał formę kontaktu...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ups to niefajnie, ale jestem pewna ze madry chłopczyk zrozumie ze lepiej tak nie robić

      Usuń
  4. Kasiu ucho na pewno się wyleczy, nie ma innego wyjścia... Kolejne badania pełnie nic mi nie mówią :(

    A przedszkolak cudny i jaki dumny tato :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. o tak tata pełen dumy, ale jednak jak on go odprowadza to szkoły to jest płacz a jak ja to nie płacze, więc tata chyba ma za duzo emocji w sobie

      Usuń
  5. Odpowiedzi
    1. Reakcja powstawania kwasu hippurowego jest reakcją detoksykacji w wątrobie oraz ma własciwości przeciwbakteryjne. Czyzby były problemy z watrobą, która jest zawalona toksynami i słabo sobie radzi?

      Usuń
    2. mój bład szybko go naprawię, i muszę ramkę jakaś zamówić..do dyplomu

      Usuń
    3. hmmm wątroba miał robione badania na wątrobe i wyszły w normie, do jakiego lekarza się z tym zgłosic oto jest pytanie

      Usuń
  6. nasze dziecko miało robione różne badania w placówkach naszej słuzby zdrowia i wg tych badańn naszemu dziecku nic nie dolegało. Zdecydowaliśny się na zrobienie badań w stanach i się dopiero wyjaśniło: wysoki arabinitol wskazał na mega grzybicę jelit /tzw dziurawe jelito/ oraz pasożyty.
    Watroba nie radziła sobie z tymi toksynami, słabo pracujaca trzustka...
    Zaczeliśmy od grzyba. Po roku jest lepiej, ale dziecko nie jest jeszcze gotowe na czyszczenia z metali bo ciagle watroba jest za mało wydolna. Stosujemy restrykcyjną dietę, suplementację, nie szczepimy i mamy nadzieję że da to rezultaty

    OdpowiedzUsuń