Aniołowie

poniedziałek, 11 sierpnia 2014

Terminy

Co dzis mogłam robic od samego rana? Telefon mi sie grzał od umawiania terminów konsultacji. Tak więc mój terminarz pęka w szwach. 14 sierpień jedziemy do Warszawy na konsultacje do bdb gastrologa dzieciecego. Przy okazji robimy sobie wycieczkę. Zwiedzimy co się da, zwłaszcza Kopernika, w końcu. Jak myslicie lepiej przez net kupić bilety? Czy jako rodzina z dzieckiem niepelnosprawnym wejdziemy w miarę szybko?
20 sierpień, neurolog Olsztyn, kontrola. Odpukać padaczka się przyczaiła. Na depakinie już 7 tyg bez ataku. I bez infekcji, ciekawe co bedzie się dziać gdy nie daj boze cos złapie. 
24 sierpień urodzinki Miłosza, wymyśimy jakąś ekstra zabawę w sali zabaw, niech się wyszaleje. 
25 sierpień Chorzów oddział neurologiczny, pobadamy padaczkę, skąd się gadzina wzięła u Miłosza. Chłopaków zamierzam wygnać do Zakopanego choć na jeden dzień, niech góry zobaczą, okazja. A ja pogniję z młodym w klinice. 
2 wrzesien echo serca u Mateo i Miłosza. Prywatnie, echh sporo sobie liczą. Ale na NFZ terminy zabójcze. 
18 listopad immunologia CZD.
20 luty stomatologia CZD.
W miedzyczasie mozliwe że gastrolog też nas skieruje na badania do szpitala. Nie bardzo wiem gdzie paluchy wcisnąć.
Maj 2015 poradnia genetyczna w CZD z wszystkimi chłopcami i łacznie z rodzicami,
Pieknie terminarz zapełniony. W międzyczasie komisja o niepełnosprawność, z taką teczką to chyba bedzie tylko formalność. 

3 komentarze:

  1. M.m.m.. ja byłam dziś na echo z synkiem, zapłaciłam 100zł. Czekałam na wizytę 10 dni.

    OdpowiedzUsuń
  2. U nas 170 zł a musze liczyć razy dwa, jak nie trzy, to spory wydatek..Mateo miał w maleńkości dziurki w sercu trzeba to kontrolować

    OdpowiedzUsuń
  3. Rozumiem, że stomatolog w WSSD odpada? Terminy leczenia z narkozą mają dużo krótsze niż w CZD(a przynajmniej mieli). Do lutego z chorymi ząbkami czekać to jednak długo :-( Oby Go nie bolało :-)
    Trzymam kciuki, żeby wszystkie punkty terminarza udało się zrealizować.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń