Aniołowie

piątek, 14 sierpnia 2015

fotorelacja

Proście a będzie wam dane..Nareszcie mogę się pochwalić fotkami z przedszkola. Wczoraj napisałam wiadomość o fotorelację z dogoterapii i już dziś je otrzymałam. Bardzo mile uczucie że otrzymujesz to o co prosisz. Ale przecież tak być powinno?
Piesek ma na imię Disel więc jak mniemam to samiec. Golden, moja ulubiona rasa. Na moje pytanie skierowane do Milosza czy dziś byl u niego piesek uslyszalam głośne hau hau. Tak więc był i jak widać na fotkach Miłosz był zadowolony z tego faktu. Od dawna skrycie marzyłam o dogoterapii. Kombinowałam gdzie z nim jeździć. Od nas najblizej Toruń - Warszawa. Tak więc to że w ofercie przedszkola pojawiła sie nagle dogoterapia to jak dar od losu. Ale co tu będe dużo gadać lepiej to samemu obejrzeć.

fajny pies, fajny pies..jaki pies???


Oho coś mi przeszkadza to wielkie białe, widoki mi zasłania


No poszedł sobie, zajmę się lepiej literkami


Te wielki biały przesuń sie, to chyba dla mnie te miski


EEEJJJJ no fajny jest, jaki ma fajny ozorek i lubi jeść jak ja


Niestety w miedzyczasie też trzeba popracować, nie ma lekko, mimo wzroku kota ze shreka pani Milena jest nieugięta


No dobra na relaksik też jest czas


A nawet poleżeć sobie można, ot tak sobie dziś wykombinowałem, ooo jak mięciutko


Pościemniać że pracuję w grupie też umiem







Bo moje przedszkole jest fajne :)







Brak komentarzy:

Prześlij komentarz