Aniołowie

piątek, 18 października 2013

Jak przekonać

dziecko z autyzmem do elektrycznego inhalatora. Wbrew pozorom nie jest to prosta sprawa. Wiele razy robiłam w tym kierunku podchody, wytrzymywał raptem z minutkę, jeszcze z krzykami protestów. Ponieważ Miłosz reaguje silną alergią, jeszcze nie wiemy na co, inhalowanie go jest w tej chwili niezbędne. Jednak ten warkot silniczka, buchająca para, zapach były przeszkodą nie do przeskoczenia,. Kilka dni temu podczas szarpaniny, wyskoczyła mi z inhalatora rurka łącząca tubę z silniczkiem. I wydobył się smieszny odgłos z czego Milosz zaczał się smiać do rozpuku. I od tego czasu muszę co chwilka wyciągać rurkę a mały się zaśmiewa do łez, a ile pary sie przy tym nawdycha to moje :D Od tej pory nie może się doczekać swojej kolejki do inhalacji. 
Wspominałam że jeszcze nie wiemy na co Miłosz jest uczulony. Ponieważ nie da sobie zrobić testów na skórze pozostają nam nierefundowane testy z krwi. Mamy nadzieję pokryć koszt z 1 procenta podatku. Koszt takich badań panelu podstawowego to około 500zł. Niestety jesteśmy zmuszeni ponieważ juz teraz Miłosz non stop kaszle szczególnie w nocy, oraz ciągle ma katar. A nie jest to ani przeziebienie ani zadna inna choroba. 

Na koniec niespodzianka. We wtorek Miłoszek wezmie udział w przedstawieniu w innej miejscowości. Beda to wystepy okolicznych przedszkoli. Jeszcze rok temu nie marzyłam żeby mój artysta stanął na scenie a dziś jestem cała w stresie. Panie przedszkolanki obiecały mi zdjęcia z wystepów naszych małych aktorów. Ja tylko je dostanę to z dumą wkleję. Trzymajcie kciuki za Miłoszka. 

4 komentarze:

  1. haha pomysł pierwsza klasa :) kciuki będziemy zaciskać

    OdpowiedzUsuń
  2. Kasiu!
    W Ameryce k. Olsztynka robią badania z krwi na NFZ. Fakt, że czeka się baaardzo długo (my jedziemy 6 listopada, czekaliśmy 14 miesięcy), ale jak na skierowaniu lekarz wpisze PILNE to czeka się nieco ponad miesiąc.
    Więcej informacji http://www.ameryka.com.pl/index.php/oddziay/alergologia-1-ego-dnia

    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. JUstyna tam robią tylko skromny panel podstawowy, wiem bo jezdziłam z synem, a ja chce przy okazji wyjasnić przy okazji sprawę ewentualnej alergii, nietolerancji czy nie daj boze celiakli. JUz sprawdzałam Labolatorium vitabo bierze 650zł za 90 alergenów pokarmowych 200zł za podstawowy panel oddechowy..w zyciu mi w ameryce tyle nie zrobią. A i pilnego wystawic nie chcą :(

      Usuń