Aniołowie

czwartek, 5 grudnia 2013

Pech

Moje życie składa się z ciągu pecha co do moich zakupów. Przez wiele lat kupując cokolwiek często okazywało się że a to nowa lodówka nie ma nabitego gazu, to nowy telefon jest zepsuty od samego początku. KIedyś kupiłam pieska na baterie to oczywiście nie machał uszkami i pyszczkiem a powinien. Ogólnie pech prześladuje mnie często. Od jakiegoś czasu zmagamy się z nierobieniem i wstrzymywaniem kupki przez Miłosza. Zrobilismy mu testy na pasożyty. Miały być do odbioru za 3 dni. Niestety okazało się że ich nie ma. Więc ponownie za 3 dni dzwonię i nadal ich nie ma. Tu włańcza się mój pech, okazało się że je zagubiono. Na szczęscie pan dorobił duplikat. W wynikach nie wyszło nic,. Więc to nie powód. Wydaje się że się wystraszył własnej zawartości jelit i tego że nie pozwalamy mu się tym bawić :(
Jakiś czas temu pisałam że w końcu zrobię panel alergologiczny. No i zrobiliśmy, w wynikach nie wyszło absolutnie nic..A niedalej jak w poniedziałek Miłosz wrócił z przedszkola cały wysypany pokrzywką. Także dalej nie wiem co go uczula. 
A wracając do pecha..zrobiliśmy także testy w kierunku celiaklii. Czekamy tydzien, czekamy dwa tygodnie. Wyników nie ma. Dzwonię dopytuje..odpowiedz trzeba czekać. W koncu po 3 tygodniach już nieżle wkurzona pojechałam osobiście i nie dałam się zbyć. I co usłyszałam? Oddamy pani pieniądze strasznie nam przykro ale gdzieś zagubiono zlecenie i nie zrobiono badań przeciwciał w kierunku celiaklii :(( 
Nastepne podejście w lutym, gdy mąż znów przyjedzie..

A u nas już bardzo świątecznie, chłopcy ustroili choinkę i czekają na Mikołajki. Ponieważ na święta taty z nami nie będzie w tym roku świętujemy nieco wcześniej. Miłosz z choinki nic sobie nie robi, za to zafiksował na sznurze koralików, ozdoby świątecznej. 


3 komentarze:

  1. Kurcze nie dobrze z tymi wynikami na celiakię, powinni Wam zrobić od ręki jak tam pojechałaś. Ja bym ich chyba rozszarpała!No i szkoda, że święta będą bez męża ale mam nadzieję, że i tak będą spokojne i magiczne. :-* dla chłopaków

    OdpowiedzUsuń
  2. Matko jedyna.. To się w głowie po prostu nie mieści..
    :(

    OdpowiedzUsuń
  3. faktycznie masz pecha, ale to skandal, że w tej zapyziałej Polsce ciągle coś gubią...

    OdpowiedzUsuń