Aniołowie

środa, 8 października 2014

I znów Kraków - konferencja

13 pażdziernika w Krakowie odbędzie się Konferencja na temat Edukacji i Usług Asystenckich. I tu odsłaniam kulisy niespodzianki. Dostałam wraz z naszym dyrektorem szkoły zaproszenie do wzięcia udziału w panelu dyskusyjnym. Nadal są wolne miejsca. Będzie ciekawie. A ja umieram ze stresu bo przemawiać publicznie nie lubię. Nasza szkoła ma być przykładem dobrej organizacji klasy masowej pod dziecko niepełnosprawne. Bardzo się cieszę z tego wyróżnienia. Dzieciaki zostaną pod opieką babci, bo mąż tyra na terapie dzieci na wyjazdach. Chyba pierwszy raz w życiu Miłosz zostanie na tak długo bez mamy. Trochę ciężko mi sobie to wyobrazić. Ale z drugiej strony przyda mi się takie samotne wyrwanie się od rzeczywistości. Będziecie trzymać za mnie kciuki?

1 komentarz: