Aniołowie

wtorek, 2 grudnia 2014

Europejski dzień autyzmu

Wczoraj rozpoczął się europejski tydzień autyzmu. Z tej okazji miałam okazję uczestniczyć gościnnie w wywiadzie dla radia RMF FM. Wywiad dziś, publikacja jutro. Oczywiście zżarła mnie trema. Teraz analizując rozmyślałam ile nie powiedziałam, ile mogłam powiedzieć, może coś źle? Język mi się plątał. Zapomniałam o wszystkich najważniejszych sprawach. Jak dobrze że to nie było na żywo bo chyba bym słowa nie wydukała. Musicie mi wybaczyć bo to był mój pierwszy raz..w radiu oczywiście. 
Publikacja jutro po południu na stronie radia RMF 24. 

3 komentarze:

  1. super że się platałam? No dzieki. Żarcik.

    OdpowiedzUsuń
  2. Hej Kasia, po wielu miesiącach nieobecności w końcu udało mi się powrócić do blogowania, hahaha. Ale nagminastykowałam się sporo, aby przypomnieć sobie login :P
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie... Pierwszy wpis po miesiącach krótki, ale... przybędzie ich w następnym czasie :) I co najważniejsze... OGROMNE BUZIAKI DLA MIŁOSZKA!!!

    OdpowiedzUsuń