Aniołowie

sobota, 15 czerwca 2013

KUBA

Pierwsze złozone słowo? proszę bardzo



To dla nas ogromny sukces, choc jest ogromnie cięzko Miłosza przekonać do mówienia czegokolwiek w końcu udał się cos z niego wydusić. I wiem że to tylko powtarzania po mnie ale jestem pewna że kiedyś całkiem świadomie zawoła Kuba..To pierwszy wyraz tak złozony ktory potrafi powtórzyć. 
Coraz świadomiej za to używa gestów Makatonu, dzis przyszedł z gestem "proszę" łapiąc mnie za ręke żebym z nim poszła:)))
Planowałam w wakacje jechać na 2 st makatonu niestety okazało się że w wakacje nie ma kursów. Mam nadzieje że jeszcze trafi mi się okazja pociągnąc szkolenie dalej, 
Za 2 tyg 27 zakończenie przedszkola a ja nie będe mogła wziąć w nim udziału. Niestety w tym dniu mam inną ważną sprawę dotyczącą przyszłości drugiego dziecka echh i nie mogę tego przełożyć. Na szczęscie z pomocą przybędzie babcia która zastąpi moją nieobecność. Mam nadzieję że Miłosz nie "zabije" babci i pójdzie z nią grzecznie na imprezę. Muszę jeszcze babcie nauczyć pstrykać fotki, choc tyle z zakończenia. Miłosz bedzie mieć 5 tyg wakacji. Przedszkole rusza ponownie 5 sierpnia. Już dziś wiem że grupa zostaje bez zmian, więc cały nastepny rok pozostanie pod pieczą dotychczasowych nauczycielek z czego niezmiernie się cieszę. Miłosz je całkowicie zaakceptował nie wspominając ilu rzeczy się od nich nauczył.


3 komentarze:

  1. Wow padło pierwsze słowo :) teraz już tYlko czekać na kolejne :)

    OdpowiedzUsuń
  2. swietnie synku czekamy dalej na jeszcze kocham tata

    OdpowiedzUsuń
  3. Kasiu, fantastycznie! Nie dość że wyraz dwusylabowy to jeszcze każda sylaba inna!
    Brawo Miłoszku!!!:)

    OdpowiedzUsuń