Aniołowie

piątek, 23 maja 2014

Na wariackich papierach

Ostatnio żyjemy w biegu. Codziennie jakiś wyjazd, konsultacja, diagnoza, poradnie. Mamy serdecznie dość i chcielibyśmy już jednak troche posiedzieć w domu. Niestety przyszły tydzien zapowiada się równie szalenie.
Wczoraj dostałam sygnał iż w Toruniu dziś odbywa się dzień zdrowia w Navicie. I w ich ramach konsultacacji, całkowicie za darmo porad udziela epipeptolog dr. Zwoliński. Jeszcze raz serdecznie dziękujemy panu dr za rzucenie okiem na naszego synka. Dowiedziałam się kilku ważnych rzeczy, że faktycznie lek który przyjmuje Miłosz nie jest najlepszy w jego sytuacji, że dr Brzozowski z Olsztyna to wg niego dobry specjalista, a to nasz dr prowadzący. Nie powiem ulżyło. Ze neurotop najprawdopodobniej jest winny nasilajacych się mioklonii nocnych Miłosza. No i najważniejsze, ze te wszystkie choroby które go męczą mogą być wynikiem jakiejś choroby genetycznej, choć niekoniecznie. Ale za to koniecznie powinien być w tym kierunku przebadany. Ta więc z niecierpliwością czekamy na szpital w Chorzowie. 
No i mam ksiązke pana doktora "9 pytań o padaczkę", tóra była rozdawana podczas spotkania.

W tym miejscu dziękujemy Zosi, mamy autystycznego Kubusia blog Dla Kubusia. Za sygnał o konsultacjach. Dzięki temu jestem spokojniejsza. Powiedział że wyniki małego nie są takie złe. Szczerze bałam się, że padaczka jest wynikiem jakiejś grożnej choroby, a wg pana dr to raczej po prostu padaczka. Ale żeby być pewnym na sto procent trzeba rozszerzyć diagnostykę. Przynajmniej wiem co robić dalej i do czego dążyć. 
Zosiu dziękujemy za miłe spotkanie.
Aleksandra wielka szkoda że nie udało ci się dotrzeć.

3 komentarze:

  1. Kasiu Kochanie trzymajcie się ciepło, a wiesz mi że wasza cierpliwość będzie nagrodzona i w końcu przyjdzie taki dzień że odetchniesz z ulgą że już pa, buziaczki dla was słodkie. ;-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Kochana Kasiu trzymajcie się cieplutko i milutko niech wam się wiedzie i powodzenia wam życzę buziaczki bardzo duże i wspaniałe. ;-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Kasiu cieszę się,że mogłam pomóc.Bardzo nam miło.że się spotkaliśmy w Toruniu. Pozdrawiamy.

    OdpowiedzUsuń