Aniołowie

poniedziałek, 19 listopada 2012

Liebster Blog

Dziekuję Paulina za wyróznienie bloga  Liebster Blog, postaram się odpowiedzieć na twoje pytania

1. Ulubiona pora roku?
Wiosna bo nie jest za ciepło ani za zimno

2. Ukochana potrawa?
gyros, taki swojski uwielbiam

3. Najwspanialsze wydarzenie jakie Cię spotkało?
urodzenie trójki moich wspaniałych dzieci

4. Wymarzony prezent?
lustrzanka, narazie poza sferą marzeń

5. Ulubiony film ?
zmierzch kocham te klimaty

6. Co sprawia Ci radość?
każdy postęp w terapii Miłoszka

7. Wymarzone wakacje- gdzie?
Grecja lub Włochy, może kiedyś

8. Twoje hobby?
elektronika wszelkiego rodzaju

9. Kiedy mam chwilę tylko dla siebie to... (co lubisz robić)?
oglądam ulubione seriale

10. Czego się boisz?
Boję sie ze mój synek kiedyś nie poradzi sobie sam w życiu

11. Ulubiony kolor ?
czarny m.in dlatego ze wyszczupla

Bedzie cięzko wyróznić mi blogi bo nie znam ich aż 11tu. Ale postaram się. Nominuję "Julkę i jej autyzm", "Autyzm dzień po dniu", "Justynka i jej zaczarowany swiat autyzmu",
"Nasz Pawełek", "Roksankowa kraina", "Aspik Jasiek", "Autyzm Zosi", "Pszczółka Maja autyzm na wesoło", "Nasz mały Aspi", "Autzym rozplątać myśli", "PomagamySzymkowi.pl"

a oto pytania
1. Ulubiona książka
2. Co lubisz robić najbardziej
3. Czego w życiu pragniesz najbardziej
4. Gdzie spedziliście ostatnie wakacje
5. Ulubiony zwierzak
6. Które święto lubisz najbardziej
7. Co robisz gdy za oknem szaruga
8. Twoje najbardziej popisowe danie
9. Dlaczego piszesz bloga
10. Czy lubisz słodycze
11. Najwazniejsza osoba w twoim zyciu to..

Zapraszam do zabawy

I na koniec przepraszam moich ukochanych blogerów, zmieniłam przeglądarke i okazało się ze przez nią moje komentarze nie ukazują sie na waszych blogach, wybaczcie nie zapomiałam o was ot złosliwość rzeczy martwych:( Wróciłam do starej przeglądarki i mam nadzieję ze wszystko wróci do normy




1 komentarz:

  1. odpowiadam u Ciebie;
    1. Ulubiona książka
    Koniec współuzależnienia; M. Beattie
    2. Co lubisz robić najbardziej
    pisać!
    3. Czego w życiu pragniesz najbardziej?
    poważne pytanie...
    4. Gdzie spedziliście ostatnie wakacje
    park dinozaurów
    5. Ulubiony zwierzak
    pies
    6. Które święto lubisz najbardziej
    Boże Narodzenie
    7. Co robisz gdy za oknem szaruga
    nie wystawiam nosa z domu- jeśli mogę
    8. Twoje najbardziej popisowe danie
    jajko Sherlocka
    9. Dlaczego piszesz bloga
    kontakt ze światem jest cudowny
    10. Czy lubisz słodycze
    of course
    11. Najwazniejsza osoba w twoim zyciu to
    ...

    OdpowiedzUsuń