Aniołowie

środa, 28 listopada 2012

SI i słoneczko

Dziś w przedszkolu rozpoczelismy diagnozę SI. Dowiedziałam się ze w końcu w przyszłym tygodniu mały rozpocznie indywidualną terapię integracji sensorycznej ufff w końcu i na szczęscie bo juz sie bałam ze wcale jej mieć nie bedzie.
Mam dzis małe szaleństwo w domu rozłozylismy tor samochodzikowy, byłam pewna ze Miłosza nie zainteresuje ale i owszem interesuje az za bardzo, na tyle ze najlepiej by wszyscy zrobili wynosząc się od toru i dając go na wyłączność Miłosza. Rozłozył się w poprzek toru co chwila go uszkadzając i doprowadzając do czarnej rozpaczy starszego brata.



I tylko na zdjęciach wyglada to tak ładnie, że niby bawią sie razem echhh. Głowa mnie juz boli od tych pisków.
Dzis w przedszkolu Miłosz przy terapii Knilla usiadł ładnie w kółeczku i próbował współpracować. To wielki przełom ponieważ nigdy nie usiedział dłuzej jak minutka. 
Po wyjściu z przedszkola mimo deszczu poszliśmy na spacer podczas którego mały nawijał coś pod nosem po chińsku. Do tej pory w jego jezyku gosciły tylko sylaby teraz cos mruczy innego brzmi to jak krótkie zdanie wypowiadane w jakimś cudacznym jezyku. Bardzo mnie to cieszy poniewaz chyba pierwszy raz w zyciu usłyszałam jak mogą wyglądać słowa przez niego wypowiadane, słowo choć "chińskie" brzmi zupełnie inaczej niż sylaba. Moze powolutku w końcu sie rozkręci?

Od dziś Miłosz jest pod opieką fundacji Słoneczko
serdecznie zapraszam na stronę Miłosza
i pomoc dla niego
szczegolnie prosimy żeby pamietac o naszym synku w zbliżającym się rozliczeniu PIT
Bedziemy bardzo wdzięczni


http://fundacja-sloneczko.pl/apele/pokaz_opis.php?ida=418/K

6 komentarzy:

  1. Super Kasiu,ciesz sie ze Miłoszek juz sobie cos tam gada,a ze i swoim jezyku to bez znaczenia.......pozdrowki:))))

    OdpowiedzUsuń
  2. No tak to jest jak się ma w domu samych mężczyzn :-) fajnie, że już jesteście pod opieką fundacji, mam nadzieje, że troszkę się uda uzbierać pieniążków :-)
    A może Ty nie wiesz a on naprawdę po chińsku mówi ;-) może mały poliglota Ci rośnie :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. super ze Miłoszek zaczyna mowić :) jakieś dobre wieści na dzisiejszy kiepski dzień

    OdpowiedzUsuń
  4. dzieki dziewczyny oby to nie był słomiany zapał

    OdpowiedzUsuń
  5. pozdrawiam serdecznie Kasiu:-)

    Dorota - mama Zosi

    OdpowiedzUsuń