Aniołowie

środa, 5 grudnia 2012

Kot TOM

Zawsze się zastanawiałam co Miłoszek powiedziałby na kotka w domu, dzis juz wiem że lepiej żebysmy go w domu nie mieli. Ha ha żarcik. No ale może powiem o co dokładnie chodzi. Dzis chciałam wam przedstawić nowego kumpla Miłosza umilajacego mu chorobę. Nazywa się KOT TOM i gada:))

Prawda ze uroczy? Kot to aplikacja na telefon, bardzo sprytna i ciekawa. A mianowicie powtarza jak papuga wszystko co usłyszy oczywiscie swoim prześmiewczym głosikiem od którego mozna boki zrywać, no i mały sczaił ażeby kot zagadał to trzeba jednak cos do niego mówic. Wiec nachyla sie nad nim i mruczy cos po swojemu, kot dzielnie powtarza. Wiec jakoby zmusza Miłosza do reakcji i wydawania dzwieków, rewelacja. 
Ponadto biedny czesto obrywa strzała poniewaz waląc go w głowę zatacza się i upada z głosnym łoskotem oraz gwiazdkami nad głowa czym wywołuje chichoty małego. Poczatkowo walił go moim kciukiem potem kierował moją ręke i chciał zeby mu pomagać jego paluszkami, teraz juz sam opanował te sztukę oraz mój telefon.
I kto by pomyslał ze telefon tez moze sie przydać w rehabilitacji:))

Jutro Mikołajki odebrałam smsowe zaproszenie do przedszkola Miłoszka, no ale niestety boje sie nawrotu choroby, nie moge go puscić, zreszta jestem świecie przekonana że woli ten dzień spedzić w domu...

6 komentarzy:

  1. świetny ten kot! i idealny dla naszych dzieci!

    OdpowiedzUsuń
  2. Ty ciotka podaj lepiej namiar na tego kota, tzn jak go zainstalowac i czy trzeba miec w tym celu jakis super telefon czy stary rupiec wystarczy?:)

    Zdróweczka:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Obawiam się że powinien to być smartfon to aplikacja na androida. Choć wydaje mi się że widziałam też wersję na laptopa. Tyle że pewnie myszą trzeba klikac

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetna terapia, rzeczywiście kto by pomyślał iż telefonowy KOT takie cuda może zdziałać.

    OdpowiedzUsuń
  5. My już od dawna z nim działamy :) Oli też go lubi :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Kot jest the best - Zosia go uwielbia - troszke sadystyczna ta zabawa kotkiem, ale co tam hahahah

    OdpowiedzUsuń