Aniołowie

czwartek, 20 grudnia 2012

Wigilia i Jasełka

Dziś był ważny dzień, dwa dni temu dostaliśmy zaproszenie do przedszkola Miłosza na Jasełka. Wczoraj się dowiedziałam ze ma być aniołkiem:)
Rano miałam urwanie głowy poniewaz dostałam telefon ze szkoły zeby odebrac Kubę bo zle się czuje, więc w biegu z maluchami poleciałam po drodze do przedszkola. Oczywiście Miłosz jak sie zorientował ze jednak dziś idzie do przedszkola szorował czyściutkimi spodniami po brudnej ulicy. Modliłam sie tylko w duchu zeby sie okazało ze w przedszkolu czekają na niego czyste spodnie. Uff były bo chyba spaliłabym się ze wstydu. 
Zostawiałam małego na próbach a sama poleciałam do domu pedem robić obiad. 
Po 11 wróciliśmy z Mateuszem na przedstawienie. Postanowiłam sprytnie się ukryć coby mnie nie zobaczył bo wiedziała ze jak zobaczy nas to zwieje nauczycielce i tyle bedzie z roli aniołka. Z początku nie widząc mnie denerwował się gdy zobaczył taki tłum, w końcu zauwazył ze jednak tu jesteśmy i jak przewidziałam po 5 minutach siedział juz obok mnie. A tak to się zaczęło...

                   


Tak sobie z boczku dyskretnie obserwował i tak o niebo lepiej sie zachowywał niz podczas pasowania


Mój Aniołeczek:))))))))))))))


PO przedstawieniu odbyła sie wspólna wigilia podczas której Miłoszek opakował dwa duze banany:)


Tak najlepiej występować...gwiazda sama


Na koniec postanowił zebrać grupkę dzieci, wziąć je za rączki i pobiegać z nimi wkoło sali. I z tego jestem strasznie dumna , sam zainicjował zabawe:)))))))))))))


I tym miłym akcentem chciałam się pożegnać bo do świat już tu nie zajrzę.
życzę wam wesołych świąt, bogatego szczególnie w zdrowie Mikołaja, samych sukcesów
oraz szczęsliwego nowego roku, żeby w tym nastepnym roku każdy z was miał jak najmniej trosk.

Trzymajcie się cieplutko











7 komentarzy:

  1. Kasiu alez jestem dumna z twojego Miłoszka:) ślicznie sie prezentował jako Aniołek:)
    Kochana i Tobie rowniez zycze Wesołych Swiąt Bozego Narodzenia:) Zeby mineły spokojnie i w zdrowiu:)Pozdrawiam serdecznie Aneta Paluch

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I dla ciebie i twojej rodziny równiez spokonych wesołych swiat, pozdrawiam serdecznie

      Usuń
  2. wszystkiego najlepsze i spełnienia marzeń w Nowym Roku, żeby był lepszy od teraźniejszego. I zdrowych radosnych świąt. :))

    OdpowiedzUsuń
  3. Udanych, cudownych i spokojnych Swiat :-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Zdrowych i spokojnych Świąt Kasiu! I oby Nowy Rok przyniósł Wam same radości!

    OdpowiedzUsuń
  5. Kasiu wszystkiego dobrego na te święta i samych radosnych chwil w nadchodzącym nowym roku! już spokojnie mogę złożyć życzenia, bo chyba końca świata jednak nie będzie:)
    I cudnego masz tego Aniołka, duże gratki dla Miłoszka za wszystkie postępy!

    OdpowiedzUsuń
  6. Niech świąteczne życzenia mają moc spełnienia,
    te całkiem błahe i te ważne,
    te dostojne i te ciut niepoważne,
    niech się spełnią.
    Marzeń o które warto walczyć,
    wartości którymi warto się dzielić,
    przyjaciół z którymi warto być
    i nadziei, bez której nie da się żyć.

    życzy
    Danuta wraz Justynką i Kasią

    OdpowiedzUsuń