Aniołowie

poniedziałek, 10 grudnia 2012

Grzybki

Dziś rano z przerażeniem zauważyłam że Miłosz ma nawrót grzybicy paznokci..będe ryczeć. Mam juz kompletnie dość, od ponad miesiąca bezskutecznie 3 lekarzy próbuje wyleczyć Mateusza, 3 antybiotyki nie dały rady, sterydy, wziewy, jak kaszlał tak kaszle a ja schizuję że ma jakieś bezosłuchowe zapalenie płuc..ale czy dziecko z zapaleniem płuc biega jak oszalałae po domu, czy 3 lekarzy moze nie słyszeć nic na oskrzelach czy płucach a jednoczesnie moze cos tam mieć? Zwariuję. Tyle leków i zadnej poprawy, dziś zdesperowana bede gotować syrop z buraka moze to pomoze, biedny on taki bledziutki, apetyt tylko nn chipsy ma echh.
Miłosz po klacidzie szybko wrocił do formy, jednakze nie zdazył go wypic do konca gdy znów pojawił sie kaszel i katar, dzień swistaka normalnie!!! Do tego te grzyby:(( nie wiem gdzie iść z nim, nie chce znów flukonozalu bo wysiadzie mu wątroba.. Nie mam pomysłu jak sie pozbyć tego dziadostwa, nie wiem do jakiego lekarza z tym iść. Za jaką karę te dzieciaki mi tak chorują????
Mnie zreszta tez nie przechodzi

Od jutra Miłoszek startuje z terapią ruchową oraz SI:)) W koncu się doczekaliśmy, we wtorki bedziemy przychodzić pół godzinki wczesniej, o ile odpukac znów się nie rozłozy. 
W jego repertuarze słów pojawiło się jojo:P

Od wczoraj bezskutecznie szukałam forum "Inny świat", jedyne w miarę normalne forum. Okazało się ze przez kłotnie (tak mysle) bo ostatnio było tam gorąco, forum zostało skasowane. Ludziska nie róbcie mi tego i innym dzieciom z autyzmem. Tak mało normalnych for dla ludzi autystycznych i kasowac jedyne normalne?? Zlitujcie sie i załozcie nowe, najlepiej zamkniete zeby uniknąć następnych trolli internetowych.. Jak pozowlicie istniec tylko temu konkurencyjnemu, wtajemniczeni doskonale wiedza o co mi chodzi, to nie bedzie fajnie

7 komentarzy:

  1. Zdrówka dla Was kochani. U nas niestety jest podobnie. Znowu nas zaczyna rozkładać, Justyna gile ma aż po same pięty, oczka zaropiałe. Ech, życie ...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Może na wiosnę będzie lepiej zdrowia więc też dla was

      Usuń
  2. Aj i nas znów coś łapie :( co w ogóle mi nie na ręke. Oli odkąd wrócił ze szpitala ciężko znosi wejście do przedszkola i cała drogę do niego. Więc kolejna przerwa to katastrofa. Do tego w czwartek bank Roberta organizuje dzieciakom Mikołajki miłoby było jakby poszli.

    A grzyba niezazdroszcze :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. więc widze ze nie tylko u nas jest masakra, trzymajcie się w zdrowiu!!!

      Usuń
  3. Oj, wspolczuje. Mnie dopadla grzybica rok temu, choc podejrzewalam wlasnie zapalenie pluc. Jak mi po kolei padly najpierw oskrzela i pluca, potem zoladek a na koncu sluchla watroba, choc w badaniach nic nie wychodzilo, moj kumaty lekarz zaryzykowal leczenie grzybicy ( na podstawie wlasnie zagrzybionego pazura). bralam Intraconazol w sumie przez pol roku, odstawilam cukier w kazdej postaci i chleb (ktory mimo roznych opinii u mnie taki na drozdzach do tej pory ciezko przechodzi) i w ciagu tygodnia roznica byla niewiarygodna.

    O forum mam podobne zdanie, jednak mam doswiadczenie z zamykaniem zupelnie innego forum i wiem, ze nie jest to dobry pomysl, bo wiekszosc ludzi predzej zrezygnuje z pytania, niz zapuka z prosba o zgloszenie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. u dzieci problem z grzybica jest tylko dlatego ze nie ma dobrych środków doustnych przeznaczonych do walki z nimi, nieszczesny flukonazol ktory niszczy watrobę lub nystatyna która działa bardziej na przewód pokarmowy:( grzybica paznokci u dziecka jest bardzo rzadko, nie wiem na dzien dzisiejszy co mam robićcałkowicie cukrów odstawic nie moge bo wtedy to juz nic nie będzie jadł (nieszczesne banany i winogrona)
      co do forum wielka szkoda czesto tam zagladałam

      Usuń
  4. Jak będzie brał antybiotyki to będzie tylko gorzej. Najlepiej byłoby zrobić wymaz z gardła żeby zobaczyć co tam siedzi, bo możliwe, że jest to już grzyb. Od grzybicy też się kaszle. Na razie możesz pomóc mu dając Citrosept, ale najpierw zrób ten wymaz. Przeszłam układową grzybicę, która mało mnie nie zabiła, a zaczęło się równie niewinnie.

    OdpowiedzUsuń