Aniołowie

środa, 15 stycznia 2014

Picasso

Moi chłopcy ostatnio ześwirowali na punkcie malowania zwłaszcza farbami. Cały dom mam obłozony schnącymi dziełami sztuki, jak to okreslił mój średniak. Cieszy mnie zwłaszcza fakt tego że Miłosz chce tez malowac ponieważ w domu to on do żadnych zajęć się nie garnie. Ponownie cieszy mnie fakt że Miłosz posiada ciut starszego brata od którego zglada pozytywne zachowanie, te niepozytywne zresztą też :)

Zapracowani mistrzowie sztuki


Dzieło Miłosza, proszę jak mozna wzór rozłożyc na dwóch kartach


A jutro napiszę post o domowych zajęciach SI. Moze ktoś coś będzie mógł u siebie wykorzystać. Dziś po południu lecimy na zajęcia z integracji sensorycznej. Dzieciaki juz się doczekać nie mogą.

5 komentarzy:

  1. Picasso się chowa przy Miłoszku, ha ha ha :D
    Mój Niuniek też miał fazę malowania farbami i dziełami mam oklejone wszystkie drzwi. Wiszą już kupę czasu... Mnie się podoba :D

    OdpowiedzUsuń
  2. i pięknie , niech rysują i trenują :-)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Kasia, to dzieło sztuki na dwoch kartach, to Syrenka Warszawska! Co spojrzę to ją widzę! Zdolnego syna masz! ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. kużwa Kaśka masz racje, ale gdzie on by syrenke warszawską dojrzał, masz bystre oko hehe

    OdpowiedzUsuń
  5. No ewidentnie Syrenka! Może w przedszkolu było :-)

    OdpowiedzUsuń