Aniołowie

sobota, 18 stycznia 2014

Zimowe szaleństwa

Iść nie iść na sanki. Iść nie iść. Od kilku dni w mojej głowie toczyła się wojna. Wezmę sanki ze sobą do pkola i zapewne MIłosz bedzie chciał żeby cała drogę ciągnąć go do domu, no tylko hmm. chodniki czarne, będzie cięzko. Albo nie będzie chciał jechać tylko co gorsza będzie biegł a ja z tymi sankami z ozorem na wierzchu i pewnie jeszcze z Matim na nich, za nim..Ehem. Szybko perspektywa niezbyt ciekawa zniechęciła mnie do zimowego szaleństwa. Jednak dziś nie wypadało siedzieć w domu. Mamy weekend pogoda fajna..Więc ryzyk fizyk. Wyciągnęłam sanki. Miłosz szał. Od razu wiedział do czego służą od razu się rozsiadł już w domu:) Szybko więc się ubraliśmy, MIłosz nawet ani pisnął, nawet nowe grube rękawice dał sobie ubrać. Nienawidzi rękawic ale jeszcze bardziej zimnego śniegu, odbiera go jako wróg nr 1. Więc godzi się z bólem na rękawiczki. W moich myślach rozgrywał się następny scenariusz. Miłosz nie będzie zjeżdzał, zwieje na arene stadionu, pobiega tam sobie a w tym samym czasie dzieciaki sobie pozjeżdzają. Mój plan wziął w łep a czemu. Zobaczcie sami.


Mój mały artysta nie dał się ściagnąć z sanek!! Tak mu się spodobało, że jezdził wszystkie kursy. Raz z Kubą, raz z Matim. Co rzecz jasna reszcie nie bardzo pasowało. Ale co zrobić skoro jedne sanki a chętnych troje. A Miłosz usiadł i się przykleił. Nie było szans go odkleić.
W końcu po godzinie odpuścił, ale za to..



Poćwiczył sobie oordynację ruchową, którą apropos ma ostatnio świetną. Ż adne górki i przewrotki mu niestraszne. 
Na koniec grzecznie usiadł i dał się zawieść do domu. Jestem mile zaskoczona i myslę że jutro powtórka z rozrywki ;)

Na koniec chciałam serdecznie podziekować znajomym za właczenie się w akcję 1 procent podatku dla Miłoszka. Dochodzą mnie sygnały o waszym zaanagazowaniu w te sprawę. Jesteśmy wam ogromnie wdzięczni.
A jesli jeszcze ktoś chciałby dostac listownie kilka ulotek dla rodziny i znajomych prosze o wiadomość.
Plakat poniżej można wydrukować i poprosić o mozliwość wywieszenia np w pracy, pobliskiej przychodni itp. 
Udostepniać na forach, portalach społecznościowych.
Za każdą nawet na najmniejszą pomoc będziemy dozgonnie wdzięczni


I niech moc będzie z wami



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz