Aniołowie

wtorek, 21 kwietnia 2015

Ćwiczymy

No to dziś znów zaserwuje wam filmik z ćwiczeń z Miłoszem ;) Film był próbą pokazania wam że autyzm ma swoje ciemne strony. Byłam pewna że się bardzo zdenerwuje liczeniem, do tej pory kompletnie nie umiał używać kciuka, a tu zaskoczenie bo po kilku próbach już umie i następny krok milowy opanowany. Ale jeszcze będzie okazja pokazania że nie zawsze jest tak różowo. Tak więc filmik jest bardzo pozytywny. Zazwyczaj ćwiczymy nieco dłużej niestety nie posiadam aparatu fotograficznego i filmik musimy maksymalnie skracać.


Póki co Miłosz szaleje z mówikiem. Już dziś mogę śmiało powiedzieć ze to była moja najlepsza życiowa decyzja. 
Miłosz mówikiem mówi coraz więcej. Potrafi komunikować wszystkie swoje potrzeby i stopniowo uczymy go używania też w innych sytuacjach życiowych. Dziś bardzo mnie zaskoczył. Gdy przyszłam po niego do przedszkola, wyrwał mi mówika i wyklikał "chcę ubierać buty", następnie "chcę iść do domu"
Szał!!!

Przypominam o zbiórce pieniędzy na wyjazd pozostałych synów na turnus rehabilitacyjny. Cena jest naprawdę okazyjna i bardzo chcielibyśmy skorzystać. Czy jeszcze ktoś może nam pomóc?


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz