Aniołowie

środa, 1 kwietnia 2015

Garść informacji


Jutro jedziemy do pani Kasi i odbieram uaktualnienie pepra. Zobaczymy czy przez ten trudny dla nas rok nastapiły jakieś znaczące postępy. 

W związku z akcją zbierania pieniędzy na turnus rehabilitacyjny miło mi napisać że na subkoncie została zaksięgowana kwota w wysokości 1665zł, za którą serdecznie każdemu i z osobna dziękuje. Do pełni szczęścia brakuje już tylko 1735zł. Jesteście niesamowici.



Jednocześnie ponowię apel

Pomóc Miłoszowi można wpłacając darowiznę 
Fundacja Pomocy Osobom Niepełnosprawnym „Słoneczko”
Stawnica 33, 77-400 Złotów
SBL Zakrzewo

Nr Konta 89 8944 0003 0000 2088 2000 0010

z dopiskiem
„Na leczenie i rehabilitację Miłosza Kordella 418/K"

Wpłaty zagraniczne w euro: kod SWIFT(BIC):
GBW CPL PP, 76 8944 0003 0000 2088 2000 0050
Wpłaty zagraniczne w USD: kod SWIFT(BIC):
GBW CPL PP, 97 8944 0003 0000 2088 2000 0060


Na allegro odbywają się także aukcje charytatywne na rzecz Miłosza. Szukamy także jakichkolwiek rzeczy do wystawienia na licytację. Każdy z was również może wystawić aukcję charytatywną na platformie allegro.charytatywni


2 komentarze:

  1. Witam! Trafiłam na Waszego bloga od Dzielnego Franka i z ogromnym nie tylko współczuciem, ale także podziwem przeczytałam bloga od pierwszego wpisu. Podziwiam Pani (i męża) heroiczną postawę i walkę o jak najlepszy rozwój dla Miłoszka i chłopców. Wstyd mi, że jestem obywatelką Państwa, w którym każdy strzęp normalności trzeba wyrwać siłą... Ale jest jeszcze ludzka i Boża miłość, której życzę Wam jak najwięcej, nie tylko w świątecznym czasie, ale na całe życie! Nasza cegiełka również popłynęła 31 marca :) Pozdrawiam i przesyłam moc uścisków. AniaM

    OdpowiedzUsuń
  2. Witam, jest nam niesamowicie miło, dziękujemy serdecznie i zachęcamy do dalszej lektury

    OdpowiedzUsuń