Aniołowie

poniedziałek, 13 kwietnia 2015

Niesamowita okazja

Mówią że apetyt rośnie w miarę jedzenia? No to chyba prawda. Zaczęłam intensywnie myśleć żeby na turnus wziąć też Mateo. A dziś dostałam info że jeśli wezmę wszystkich chłopców, mogę liczyć na sporą zniżkę. Co byłoby wielką okazją na terapię dla pozostałych chłopców. Na terapię ale i na wspólnie spędzony czas w miejscu gdzie moi chłopcy nigdy nie byli. Nie wiem już gdzie pukać i prosić. Dodatkowy koszt dla chłopców to 2900zł. To tak jakby zaczynać od początku. Mamy jeszcze niecałe 3 miesiące. Jutro dopisuję Mateo do subkonta Miłosza żeby nie było wątpliwości co do zasadności wyjazdu. Przypomnę że cała moja trójca ma zaburzenia ze spectrum autyzmu.

Więc jeśli ktokowiek chciałby wesprzeć nas w tym szalonym pomyśle...

Pomóc nam można wpłacając darowiznę 
Fundacja Pomocy Osobom Niepełnosprawnym „Słoneczko”
Stawnica 33, 77-400 Złotów
SBL Zakrzewo

Nr Konta 89 8944 0003 0000 2088 2000 0010

z dopiskiem
„Na leczenie i rehabilitację Miłosza Kordella 418/K"

Wpłaty zagraniczne w euro: kod SWIFT(BIC):
GBW CPL PP, 76 8944 0003 0000 2088 2000 0050
Wpłaty zagraniczne w USD: kod SWIFT(BIC):
GBW CPL PP, 97 8944 0003 0000 2088 2000 0060



Na allegro odbywają się także aukcje charytatywne na rzecz Miłosza. Szukamy także jakichkolwiek rzeczy do wystawienia na licytację. Każdy z was również może wystawić aukcję charytatywną na platformie allegro.charytatywni

4 komentarze:

  1. Dzien dobry, mysle ze pomysl jest swietny i na pewno sie uda. Mam pytanie i uprzedzajac wszelkie ataki jakie na moja osobe pewnie spadna, chce powiedziec ze nie mam na mysli nic zlego, choc dla hajterow to pewnie sie nie liczy - czy cala trojka chlopcow ma oficjalna diagnoze? Pytam, bo na wszystkich innych blogach dzieci niepelnosprawnych sa dokumenty medyczne, diagnozy, itp. Problemy Miloszka sa naprawde bardzo ciezkie, ale Pani sama bardzo rzadko cos o pozostalych chlopcach pisze (wiem - bo to blog Miloszka a nie da sie prowadzic trzech osobnych, co rozumiem). Czy starsi chlopcy tez maja terapie? Jaki jest ich 'stan', ze tak sie wyraze? Pisala Pani, ze duzo lepiej funkcjonuja, ale co to wlasciwie znaczy? Moze udaloby sie Pani jakis wpis zrobic o pozostalych dzieciach - dla osob ktore chca finansowo wesprzec taki turnus, taka informacja bylaby wazna. I jeszcze raz powtarzam - ja sie pytam, a nie atakuje, wiec nie zycze sobie zeby ktos mnie tu atakowal w odwecie. Naprawde. Nawet jesli oboje starsi chlopcy nie maja oficjalnej diagnozy, to tez warto, aby na taki turnus pojechali bo jest to szansa spedzenia czasu z Rodzina i to jest szalenie wazne. Oczywiscie nie musi Pani odpowiadac - ale ja sie chcialam po prostu, po ludzku, zapytac, poniewaz informacje o starszych synach sa bardzo sporadyczne, a po prostu chcialam wiedziec dokladnie kogo wspieram i mysle ze inne osoby tez by chcialy wiedziec. Pozdrawiam i trzymam kciuki!

    OdpowiedzUsuń
  2. Witam, spodziewałam się tego pytania, jakoś wewnętrznie. Tak bardzo mało piszę o pozostałych chłopcach. Dlaczego, to trudne pytanie. I chyba faktycznie zasługuje to na osobny post. A że mam wolny wieczór postaram się opisać to wszystko w dodatkowym poście.

    OdpowiedzUsuń
  3. ps. hejtować tu nikt nie będzie bo niezbyt wielu ludzi tu zagląda ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Dziekuje Pani bardzo za odpowiedz, i za zrozumienie. Czekam z niecierpliwoscia na nowego posta :) Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń