Aniołowie

wtorek, 21 sierpnia 2012

i po komisji..

no i pojechaliśmy rankiem po decyzję bo dłuzej nie potrafiłam czekać, punkty przyznane szanowna komisjo dziekuje. Uznane do 2014 r. Dobre i to. Przynajmniej tańsze przejazdy będą choć jak usłyszałam ze muszę mieć za każdym razem zaświadczenie od lekarza że jadę na badania to mi się troche odechciało tych ulg bo skąd ja mam przewidzieć ze tego i tego dnia będe musiała jechać ..Przykre to że tak życie dzieciom utrudniają.
Muszę sie pochwalić przebłyskami geniuszu mojego synka:) Dziś rano sam złożył naczepę do autka. Do tej pory ciągle mnie wołał do pomocy no ale dumna jestem:) Wczoraj podjechał rowerkiem do piaskownicy, mówię mu synku nie można tam wjechać, trzeba zejśc i tam się pobawić, no i zszedł i wszedł do piaskownicy. O wow byłam w niezłym szoku bo to oznacza że zaczyna rozumieć co mówię do niego. Tak wiele to daje mi nadziei że jednak można z nim coś wypracować, że będzie lepiej niż jest. Ostatnio nie chce w ogóle bawić sie sam, tylko mnie ciąga za ręke i chce wszystko robić ze mną. Mniej ucieka w swój światek.Niestety nadal jest ogromny problem poza domem.
Przyszła dziś nowa tabliczka do układania z puzzlami niestety nie radzi sobie za dużo elementów i mniejsze no i bez autek. Ale popracujemy nad tym.
Z przedszkola nadal cisza .. mogliby dac juz odpowiedz czy będa dowozić czy nie. Wiedziałabym na czym stoję.
Dziś po raz pierwszy podałam eye q w kapsułkach, ponacinałam i wycisnęłam. W płynie trzeba podać az 15ml to bardzo duzo objętościowo a Miłoszek nie chce tego łykać. Z kapsułki wyszły 2 ml plus soczek, jakoś wmusiłam to w niego ale bardziej śmierdzi rybą niż płynne eye q. No to chyba tyle na dziś bo padam zmęczona. Foteczka smyka na dobranoc:)

2 komentarze:

  1. Fajny chłopczyk z Miłoszka życzymy wytrwałości w rehabilitacjach i żeby synek małymi kroczkami szedł do przodu, pozdrawiamy:) Martynka z mamą
    ps u nas też problemy z dojazdem do szkoły

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziekuje serdecznie za odwiedzimy i dziekuje za ciepłe słowa
      że też nasze państwo nie wyciaga ręki do naszych dzieciaczków:(
      Pozdrawiam

      Usuń