Aniołowie

piątek, 31 sierpnia 2012

Piję, no piję:))

No i dziecię mnie rozpieszcza codziennie uczy sie czegoś nowego, jakby chciał powiedzieć Matka co wy ja mam autyzm ___szalona:))) Jeszcze 2 tyg temu słomka słuzyła za gume do zucia, dziś moje dziecię odkryło że jednak mozna też tym sie posługiwac w nieco inny sposób
pod spodem relacja fotograficzna:)


TU UDAJĘ ZE ŁADNIE PIJĘ


ECHHH JAKIE DOBRE


A TU PICIE ZE SŁOMKI W STYLU DOWOLNYM



fakt pozostaje faktem że umie pic ze słomki:))
Pełen sukces

2 komentarze:

  1. Suuuper:)moje nie umie pic przez słomkę. Kupiłam jej kiedyś taki kubek z rurka,to zdejmowała z niego górę i piła normalnie jak ze szklanki:P

    OdpowiedzUsuń
  2. nauczy się, Miłosz też nie miał o tym pojęcia a teraz jest superpostęp, pochwycił w ciągu kilku minut, dawno takich soczków nie próbowałam mu dawać, musze konieczie spróbować właśnie kubka z rurką, choć istatnio to on bidony uwielbia

    OdpowiedzUsuń