Aniołowie

środa, 22 sierpnia 2012

Memo to takie proste

Kolejny dzień z życia Miłosza. Duzo pracuję sama z Miłoszem w domu, póki nie chodzi do przedszkola, więc zakupiłam znów kilka zabawek do edukacji mojego syna. Gdy kupowałam klocki dotykowe memo byłam pewna że to za trudne dla małego ale chodziło mi o faktury na klockach którymi miałby leczyć nadwrażliwość łapek. Jednakże życie potrafi zaskoczyć i Miłoszek rozpracował klocki w ciagu kilkunastu minut o_o. Szczęke zbierałam z podłogi. Układał fakturami, kolorami, genialne dziecko:)) Mamie się papa śmiała i już nie żałowała tych 60ciu zł za gre bo okazało się że dziecię jednak POTRAFI.
Miłosz ma kłopot z odróznianiem figur i dopasowywaniem ich w sorterze. A że jest cwany i wygodnicki potrafi matkę zawsze zrobić w ciula. Żeby dziecku dogodzić kupiłam świetny sorter z melodyjkami, duzymi figurami ale wpadka, sorter nie ma przykrywki i dziecko wali klockami przez dziure a nie przez otwory z figurami. No to matka sobie pomyślała ze dziecko przechytrzy i zakupiła drugi niby bez dziury, klocki miały wypadać przez paszcze hipopotama po zakreceniu specjalnym bączkiem. Dziecko cwańsze jak ładniejsze, szybko sczaiło że przez paszcze klocki też sie da wepchnąć no i masz losie, następny sorter z wadami:)
Wyjęłam broń ostateczną gąsieniczkę sorter na który sie kształty nakłada. No i niestety Miłosz twierdzi że mama robi to lepiej, więc moją ręka próbuje układać. Chyba nie tak szybko polubi figury.
Dzisiejszy dzień uważam za bardzo udany. To ze ułozył te klocuszki to wielki sukces dla mnie. Na koniec foteczka z genialnym dzieckiem w wydaniu rycerza polsko krzyzackiego )))

Czy się powtórze że przedszkole nadal milczy?:(

5 komentarzy:

  1. Ach te sortery! U nas tez nie cieszą się powodzeniem! Wyrzucić zawartość TAK- włożyć z powrotem NIE!!! I nie ma mocnych! Zresztą nie dotyczy to tylko sorterów niestety :-(((

    OdpowiedzUsuń
  2. Jaka Ulga ze nie tylko Miłosz ma ten problem...Mamo Agatki daj namiar na twojego bloga proszę, doczytałam że tez jesteście warmińsko-mazurskie???

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Póki co nie zdecydowałam się jeszcze pisać bloga! Dojrzewam... Ale chętnie pogadam przez maila: agatkowo.x@gmail.com
      Pozdrawiam

      Usuń
  3. Kasia bardzo trzymamkciuki za przedszkole!!! a w jakiej miejscowości ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kisielice można w sieci o nim poczytać rewelacyjne młoda zaangazówana kadra, 700 tys zł włozone w sale terapeutyczne, jest tam rewelacyjne, choćbym pekła musi tam chodzić, sama nie dam rady mu pomóc

      Usuń