Aniołowie

sobota, 2 lutego 2013

zmartwienia

Niestety pokrzywka czy wysypka nie ustępują a ja już bezsilna jestem i bliska załamania. Martwię się strasznie, tym bardziej że mały już 3 tygodnie w przedszkolu nie był i nie wiem czy mogę go takiego puścić w poniedziałek. Rano tak jej nie widać stopniowo w ciągu dnia staje się coraz bardziej czerwona..Smaruje maściami, podaje antyhistaminy i nic:(((((((



Kiepsko tu widać jest to o wiele bardziej czerwone, wyglada jak poparzony:((
i to akurat na buzi
nie wiem juz co robić, dwóch lekarzy mówi to samo alergia ale czy nie powinno byc lepiej po sterydach antyhistaminach maściach..? Nigdy nie miał problemów z alergią. 
Wysypka jest tez w mniejszych ilościach na brzuszku i pleckach.
Co robić..co robić? No jak nie kaszel oskrzela to teraz to, wyglada to jak jakieś urok normalnie.





7 komentarzy:

  1. Kasiu:( nie jestem lekarzem, ale moja córcia miała i zresztą ma silną alergię...leki łagodzą jej objawy i funkcjonuje normalnie....Wydaje mi się, że i u Was powinny objawy zniknąć po lekach, albo przynajmniej powinny być o wiele wiele mniejsze:( Nie wiem co Ci doradzić:(((ehh...przytulam:(

    OdpowiedzUsuń
  2. U mnie Agatka ma często bardzo czerwone, suche (wygląda jak jakiś liszaj) policzki. Czasem ramiona i nóżki.Odstawiałam mleko, cytrusy, proszek, płyn do kąpieli itp. Nic nie pomagało. Wyczytałam gdzieś na forum, że pomaga smarowanie olejem kokosowym. Od 3 tygodni smaruję tym "specyfikiem" i jak ręką odjął. Ale jak tylko zrobię 1 dzień przerwy problem powraca!
    Smarujemy i czekamy na testy alergologiczne w Ameryce.
    POZDRAWIAM!

    OdpowiedzUsuń
  3. Bosze!Nie straszcie!U mojego trolla też ostatnio takie czerwone poliki!Na razie wzięłam na wstrzymanie i obserwuję.Cytrusy sam sobie odstawił(zażerał się tonami,a teraz nie chce),czekolady nie lubi....co by go mogło uczulić?!!...

    OdpowiedzUsuń
  4. u nas pomagała zwykłą maść eucerynowa - euceryna z wodą i nic więcej ;_) sprawdzała się lepiej niz te wszystkie mazidła, na które rok temu wydalismy...600zł (z prywatną wizytą u dermatologa)...

    OdpowiedzUsuń
  5. jutro nasz lekarz z pobliskiego miasteczka ma dyzur w ambulatorium pediatrycznym o ile sasiad sie zgodzi z nami pojechać to pojedziemy, jest coraz gorzej zamiast lepiej:( boję sie o niego. Euceryna to chyba na receptę? ten kokos ciekawe tylko ja nie wiem co mu w ogóle jest..

    OdpowiedzUsuń
  6. Biedny Miłcio... To coś czerwone i reszta objawów podobna jest do tego, co miał w październiku Piotruś i nazywało się: LISZAJEC. Nie liszaj, a liszajec. Myślałam, że to alergia na krople do nosa,bo zmieniałam je, bo akurat miał katar. Poznała się na tym moja genialna wiekowa pediatra. Wystarczył płyn robiony w aptece i krople na zapalenie spojówek, bo to też atakuje oczka. Pierwszy raz słyszałam o takiej chorobie. Dotyczy to dzieci przedszkolnych. Może to jest jakiś trop. Czerwone poliki było widać na odległość. Ps. Teraz leczymy ropne gluty.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. 3 lekazy orzekło pokrzywkę no to chyba nie mam juz co dyskutować, liszajec to chyba raczej takie pecherzyki a Milosz ma po prostu rumień

      Usuń