Aniołowie

piątek, 11 stycznia 2013

Czy to..

regres? Mały nie nasladuje już dzwieków krówki, pieska, kotka. Pogorszył się kontakt wzrokowy. Zaczął ponownie wszystko namolnie układać w ciągi, choć długo tego nie robił. Wszystko zmienia w pojazdy, nawet kawałki papieru, ołowek..łatwo się denerwuje, znów się opiera, nie współpracuje.
Z drugiej strony jest kilka nowych rzeczy które sie nauczył i powtarza. Tak jakby uczył sie czegoś nowego i zapominał to co było przedtem:( Martwi mnie to. Nie bardzo wiem co robić w takiej sytuacji. Mały nigdy nie miał typowych regresów, po prostu od początku nie rozwijał sie prawidłowo. Wiec nawet nie wiem czy to moze być regres.
Znów jest chory niestety, nie poszedł dziś do przedszkola. Ale leki mam w domu wiec mam nadzieje ze szybko go wyleczę.
Sredniakowi zrobiłam badania i IGE wyszło 170 duzo ponad normę. Więc jednak alergia i astma oskrzelowa:( W środę testy moze wyjdzie co mu szkodzi.
Kiedy te choróbska dadzą nam spokój;/

11 komentarzy:

  1. Oby nie regres :(
    My obecnie go przechodzimy i załamana jestem totalnie, czasem zastanawiam się czy będą choć dwa dni spokoju ??

    OdpowiedzUsuń
  2. Kasiu, jeśli to tylko kwestia kilku rzeczy, ale uczy się czegoś innego, zachowanie nie pogarszyło sie gwałtownie (ciagły krzyk - wiesz o co chodzi), to sądze ze to wina choroby po prostu.
    Trzymajcie sie i zdrowiejcie.
    :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. tylko ze to obserwuję od kilku dni głownie pogorszenie kotaktu wzrokowego, moze to te grzyby? mam nadz ze masz racje

      Usuń
  3. Przeziębienia i grzyby, alergia mają duży wpływ na stan emocjonalny dziecka i kontakt wzrokowy również.Myślę, ze jak przeziębienie minie i przestanie brać te leki to poprawa nastąpi - u nas przy każdym przeziębieniu córka jest pobudzona. Pozdrawiam
    Ela

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ostatnio zaniedbałam eye q chyba czas do niego wrócić

      Usuń
  4. zdrówka:**
    Ja właśnie zaczynam przygodę z eye q, ale do tej pory to tragedia. Oliwia robi wszystko ęeby zwymiotować syrop:((

    OdpowiedzUsuń
  5. Kasiu oby te gorsze dni minęły...przytulam bardzo mocno:** u nas też gorszy czas nastał:( i do tego straszna agresja w moją stronę:(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. mam nadzieje ze szybko minie i u ciebie jak i u mnie

      Usuń
  6. Kasiu,tule mocno na problemy:) Mam nadzieje ze sie szybko poprawi nastrój Miłoszkowi:)

    OdpowiedzUsuń
  7. dlatego wolalam kupić w kapsułkach po wycisnieciu zostawało o wiele mnie płynu i wychodziło duzo taniej

    OdpowiedzUsuń