Aniołowie

poniedziałek, 28 stycznia 2013

Wizytówka

Chciałabym serdecznie podziekować wszystkim osobom które zgłosiły się do pomocy z rozpropagowaniu wizytówki z prośbą o 1 procent podatku dla naszego Miłoszka. Nie spodziewałam się że aż tyle osób odpowie na nasz apel. Kiedy 2 lata temu Usiłowałam pomóc małemu Frankowi w zbieraniu funduszy na leczenie i rehabilitację, nigdy nie myślałam że mogę kiedyś znależć się w podobnej sytuacji, I chyba sprawdza się stare powiedzenie że dobro powraca. Nigdy nie byłam obojetna na krzywdę innego człowieka, dziś gdy sami tej pomocy potrzebujemy czuje i wiem że mamy wkoło siebie kilka a nawet kilkanaście dobrych aniołów którzy są z nami i pomogą w potrzebie. Może kiedyś Miłoszek sam za to podziekuje. Na razie ja za niego BARDZO DZIEKUJE.
Wizytówki zamówiłam na allegro. Graficy sie postarali i bardzo szybko w weekend powstała wizytówka, na podstawie ulotki która opracowała nam Danusia:*
Dedykuję ją również Ewie oraz wszystkim Olsztyńskim mamom, bardzo żałuję że nie mogę działać z wami ale całym sercem jestem z wami. Tył wizytówki ma propagować gadżety związane z autyzmem. 


Na koniec dzisiejszego krótkiego posta chciałam się pochwalić że Miłosz coraz bardziej rozumie mowę. Dziś kolejny raz pokazał że wie o czym matka mówi. Gdy powiedziałam że idziemy po bananka, zerwał się i pobiegł do miseczki gdzie je trzymam.:)

2 komentarze:

  1. super wizytówka i cieszę się, że wreszcie jesteś pozytywnie nastawiona do akcji. Mówiłam, że napewno znajdzie się wielu chętnych.

    A Miłoszek coraz lepiej się rozwija i niwdługo wszystkim darczyńcom podziękuje.

    OdpowiedzUsuń
  2. cudowne wiadomości!!
    Tak trzymaj Miłoszku:)

    OdpowiedzUsuń