Aniołowie

wtorek, 4 września 2012

BERA

Stało się, zarejestrowałam Miłosza na badanie słuchu BERA. Umieram ze strachu jak to będzie ale trzeba zrobić nie ma wyjścia. 15 pazdziernika dostałam się na NFZ do laryngologa który następnie skieruje nas na to badanie. Badanie odbedzie się 26 pazdziernika. Rano zgłaszamy się na oddział, tam przyjmą małego, zajrzą mu do uszek i jedziemy do domu. Wracamy do szpitala wieczorem, badanie odbywa się w nocy, własnie dlatego wybraliśmy szpital w Ostródzie, w Olsztynie to badanie robią... z rana o_o. Więc mały musiałby cała noc nie spać żeby rano zasnąć. Zasnąć tam zaśnie tylko żeby się nie obudził podczas badania, podłączają jakieś elektrody, jak się nie uda to powtórka w narkozie której sie strasznie boję i wolę jednak we śnie. Po badaniu puszczają do domu, więc jakby dobrze poszło to mały nawet nie zauwazy że miał badanie.
22 pazdziernika badania okulistyczne i jeszcze czekam na termin w pazdzierniku do psychola. Troche ten pazdziernik wyczynowy będzie bo i Poznań chcę zaliczyć z tym Imupro i badaniem kupki. A musze to zrobic bo wali w pampersa po 4 razy na dobę, a niedawno tak ładnie raz dziennie i znów sie popsuło.

Ostatnio Miłosz bardzo często wali mnie po "pysku", nie wiem skąd mu sie to wzięło. Co mu sie nie podoba to matkę w pysk. Jeszcze troche to z limem pod okiem skończę. No ale w sumie lepiej ze mnie w pysk niz sam głową w podłogę. Leniwy sie coś zrobił, układac nic nie chce wszystko mu się znudziło, najlepiej jakbym miała wór kasy i kupiła nowe zabawki. A nawet juz nie mam pomysłów na jakieś mądre edukacyjne zabawki dla niego. Większość ciekawych jest dla niego za trudna no a jak nie ma autek to już w ogóle nuda. Do sklepów dla autystów boję się zaglądać bo ceny to oni mają......z kosmosu. Poczekam na naszą terapeutkę może ona nam coś mądrego podpowie. 
No i tyle na dziś, nic ciekawego się nie działo, może jutro zadzwonią z przedszkola..........



8 komentarzy:

  1. Rzeczywiście jeśli chodzi o BERĘ to Olsztyn stanowczo odradzam!!!! A nie myślałaś o Poznaniu???!!!

    OdpowiedzUsuń
  2. no nie , bo nasza terapeutka bardzo nam polecała Ostróde i dr Demidowicza ponoć rewelacyjni w działaniu no i te warunki do badania boskie ze w nocy. A czemu az Poznań?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie znam szpitala w Ostródzie, ale być może są tam świetni specjaliści i sprzęt! No i do Ostródy mamy bliżej!
      My z Warszawy przenieśliśmy się Poznania i póki co nie żałujemy!

      Usuń
    2. Kurczę nie wiem myślałam ze aparat to aparat pokazuje jedno, a tu sie okazuje ze nie?Ostróde mam bliżej niż Poznan no i bardzo polecano mi,no mam nadzieje ze nie okaze sie ze pojechałam tam na prózno, a skad wiedzieć ze badanie dobrze wyszło?

      Usuń
  3. Kasiu, poproś żeby elektrody przykleili Miłoszkowi przed zaśnieciem. Ważne jest abyscie wybrali dobry ośrodek do badania, żeby wynik nie został zafałszowany.
    Uściski dla Was

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no dzieki za podpowiedz tylko czy mały nie pozdziera tych elektrod? Jak zasnie to jak smok tylko wybuch bomby atomowej by go obudził

      Usuń
  4. U nas póki co nie dało rady zrobić BERA:( I tez mamy akcje walenia w pysk:( Pawełek wybrał sobie mnie jako worek treningowy...tato coś zabroni, bach do mamy i szarpanie:( Siostra czegoś nie da, mama obrywa:( Zazdroszczę, ze mały tak mocno śpi. Nasz Troll ma taki sen, że nawet jak go przykrywam, to oczy jak pięć złotych robi od razu. Buziaki

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A nie zaproponowano wam tego samego badania w narkozie? Mi powiedzili ze jak nie da rady we śnie to robią w płytniej narkozie, oczywiscie ze nie chciałabym ale jakby nie było wyjscia?
      Pytam gdzie Kuba pach w pysk, gdzie Mati trach pod oko, najbardziej go drazni to własnie pytanie, a w zaleceniach terapeutycznych jest ze mam go uczyć gdzie co lezy i kto gdzie jest, więc chyba sczaił ze to terapia i dlatego tak nie lubi heh. Biedne my matki, buziaki

      Usuń