Aniołowie

poniedziałek, 3 września 2012

Pierwsze koty za płoty

Z drżącym sercem złozyłam dziś dokumenty do starosty żeby nas skierował na WWR oraz do przedszkola specjalnego. No i muszę powiedzieć że zachowali się bardzo przyzwoicie. Jak chcecie być miło obsłużeni to zapraszam do wydziału oświaty do Nowego Miasta Lubawskiego. Natchnęli mnie jakąś nadzieją. Pani szybciutko zajęła się papierami, jeszcze dziś mieli wszystko załatwić. żeby mały mógł jak powiedzieli jak najszybciej iść do przedszkola. Tylko najgorsze przed nami...............GMINA. Czy tam też będą tacy mili, czy przejmą się naszym losem? Czy Miłoszek ma szanse na dowóz do przedszkola? W starostwie powiedzieli że tak trzeba się starać bo musi tam iść. żeby się udało...żeby się udało..

Ażeby pan Miłosz nie rozrabiał w ratuszu weszliśmy do sklepu z zabawkami. Obawiałam się bankuctwa ale nie Miłosz dziś był bardzo wybredny, jedyna rzecz która wpadła mu w oko kosztowała 55zł (autko mcquinn chyba ze złota bo małe takie i tyle kasy o_o) więc mama szybko wybiła mu to z głowy. Wybrałam mu inne, łaskawie się zgodził:)) Poszliśmy do starostwa a tam trzeba się wspiąć na 3 piętro i zero windy:// Wskrabałam sie zadyszana bo dzieć tylko na ręcach po schodach umie chodzić, jak rozdarł syrene to powypadali ludzie z biur chyba z myślą ze go biję. Na to ja spokojnie ____MY DO POKOJU 41:D

no i nic pozostaje nam czekać na papiery z Iławy potem z papierami na gmine i czekać czekać...W tygodniu dzwoniędo Torunia jedziemy na terapie , tryb konsultacyjny nie mam pojecia jak to będzie wyglądać

9 komentarzy:

  1. Musi się udać, trzymam także kciuki!!!

    OdpowiedzUsuń
  2. dziekujemy pieknie, oby pomogło

    OdpowiedzUsuń
  3. a co ma nie pomóc :-P jak my 3mamy kciuki to nie pomoże? eeee neposible ;-)

    OdpowiedzUsuń
  4. ja też trzymam, wiec nie ma opcji musi sie udać !!! ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Oczywiście, że się uda bo ... trzymamy kciuki ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. z takim dopingiem zaczynam wierzyć ze sie uda, a jak będa coś marudzić to im wasze kciuki pokaże nie mogą was i nas zawieść

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja też sie dołączam do kciuków :-)

    OdpowiedzUsuń