Aniołowie

niedziela, 16 września 2012

Powspominajmy

Poniewaz dzis był totalnie nudny dzień i nie mam nic ciekawego do powiedzenia proponuję troche wspominkowych fotek mojego małego bohatera
                                                                   
                                                 Tu taki troche malusi jestem


Miesiąc pózniej, czym oni mnie karmią?


Jak nic stracę linię


oo pozycja horyzontalna


no teraz to dopiero mama przegięła, zabierzcie mnie stąd


Umiem juz siedziec zobaczcie co mi zając przytachał


świetny prawda? siedze prawie jak król


Ten kurdupel obok ma smoka, ja mam lepsze mniam palusie


Tu juz jestem prawie dorosły


Ogólnie to lubie spacery ale czasem są taaakie nudne


A to Miłoszki ostatnio lubią najbardziej


THE END
ale wrócimy:)))











5 komentarzy:

  1. Kochany Miłoszku ślicznym chłopcem jesteś dużo radości życzę!!!Buziaki przesyłam :* Malinka

    OdpowiedzUsuń
  2. ach, miło tak powspominać...

    OdpowiedzUsuń
  3. Miłoszku, jesteś słodziak

    OdpowiedzUsuń
  4. Super facet z Miloszka,a Karolinki tez huśtawki lubia najbardziej....no i kotyyyyyyyyyyyy:)))))))))))))

    OdpowiedzUsuń