Aniołowie

sobota, 8 września 2012

Taki sobie dzień

W końcu dostałam dziś odpowiedz z przedszkola. Od 10 września Miłosz staje sie oficjalnie ale tylko oficjalnie przedszkolakiem. Szkoda że tylko oficjalnie bo reszta zależy od gminy. Po niedzieli też zacznie Miłosz WWR. Pani terapeutka będzie do nas przyjeżdzać do domu bez szału godzina w tygodniu:/
Ale zawsze to coś. Daj boże że w poniedziałek powiedzą tak dowieziemy synka echh marzenia ściętej głowy. W poniedziałek zadzwonię do Torunia do naszego Towarzystwa autyzmu, tam będe dojezdzać na konsultacje, nie wiem jak to wygląda w praktyce okaże się. 
Mysle o dogoterapii dla małego w Toruniu jest może przy okazji wyjazdów tam podjeżdzalibysmy ale 2 razy w miesiącu to raczej za mało..kto nam podrzuci labladora??Bo ponoć to najlepsze psy terapeuci. 
Mały jakis okres buntu znów ma, co go prosze żeby oczko pokazał to wali mnie w paszczę, mówie gdzie kaczuszka i znów w pysk, w ogóle tak reaguje na słowo gdzie jest..Boje sie jak to będzie w przedszkolu choć wiem że musi iść..Na zakończenie tego jakże nudnego dnia foteczki

                                                          Kocham autka ale ksiązki też lubię


Te kształty są taaaaaakie trudne


Mój lekarz Terapeuta starszy brat Mateusz


Echhh jakie to życie jest skomplikowane



2 komentarze:

  1. Mam nadzieję, że to początek dobrych wieści, oby. A foteczki skarbeńka słociutkie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja równiez, jeszcze niedziela i może cos sie dowiem trzymajcie kciuki bardzo mocno

      Usuń