Aniołowie

niedziela, 9 września 2012

Trzymajcie kciuki

Ja dziś tylko chciałam poprosić wszystkich o zbiorowe trzymanie kciuków, żeby jutro w gminie powiedzieli że dowiozą małego do tego przedszkola. Mają co prawda czas 30 dni na odpowiedz ale może juz jutro ktoś coś powie czy są szanse. Chyba umrę do jutra z nerwów, Pojadę jutro z samego rana 
I wiecie co? Chyba mały coraz więcej rozumie z tego co mówie, dziś poprosiłam żeby usiadł bo chce zdjąć mu skarpetki to przyszedł i dał sobie zdjąć. Gdyby rozumiał co mówię byłoby nam łatwiej. Czekam na piktogramy z Sawanti może tak będzie nam łatwiej porozumiewać. Mały często coś chce a ja nie wiem o co mu chodzi. Musiałabym tylko chyba jakąś tablicę do tych obrazków zakupić, chol***ne wydatki:/ Idę sie czymś zająć co mi czas szybciej zleci do jutra

5 komentarzy:

  1. Kciuki trzymamy ... a piktogramy świetna sprawa, chociaż przyznam początki z nimi nie należały do łatwych

    OdpowiedzUsuń
  2. Kasiu trzymam kciuki z całego serca !!!!

    OdpowiedzUsuń
  3. &&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&

    OdpowiedzUsuń
  4. Kasiu, kciuki trzymam:)
    Nam piktogramy baaaaaaardzo pomogły:)

    OdpowiedzUsuń
  5. nie dziekuje, umieram z nerwów, niech ten czas szybciej leci

    OdpowiedzUsuń